Pyszne i pożywne śniadanie

09:00


Jeśli lubicie jeść płatki na śniadanie lub otręby, to szczególnie w weekend polecam Wam przygotować pyszne i kolorowe śniadanie, które jest zdrowe, apetyczne i do tego ma mało kalorii.
Wystarczy, że macie jogurt naturalny lub grecki, różne rodzaje otrębów czy pestek i mrożone owoce - najlepiej maliny i jagody lub truskawki.

Znacie jakieś inne szybkie przepisy na efektowne śniadanie?

 Jak takie śniadanie przygotować?

Na spód kieliszka wykładamy jogurt naturalny(wersja mniej kaloryczna) lub jogurt grecki (wersja bardziej kaloryczna). Drugą warstwą są maliny - mogą być rozmrożone lub świeże (możecie je dostać wciąż w supermarketach i delikatesach). Kolejna warstwa to w mojej wersji otręby (przygotowuje wcześniej duży słój i nasypuje codziennie potrzebną ilość na śniadanie - słój składa się zwykle z otrębów pszennych, żytnich, suszonej żurawiny, otrębów granulowanych, pestek dyni i słonecznika oraz obowiązkowo siemienia lnianego). Czwartą warstwą były rozmrożone jagody, na nie położyłam jogurt, następnie otręby, maliny, warstwę jogurtu i otrębów. To śniadanie można przygotować nawet przed pójściem spać i rano będzie równie smaczne :)








You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wygląda przepysznie, aż bardziej jak deser niż śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być tez jak deser, choć mało kaloryczny i zdrowy, a deser zwykle jest tuczący i niezbyt zdrowy :P

      Usuń
  2. Wygląda pięknie, jednak jestem za leniwa na takie zabawy i wolę słodkie musli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się migusiem robi - tylko nasypuje warstwy miedzy siebie i voila! :]

      Usuń
  3. uwielbiam na śniadanie jogurt z najróżniejszymi płatkami i koniecznie z jakimś owocem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja i ja.. Tu to tylko lepiej wygląda wizualnie niż przy wsypaniu wszystkiego do miseczki :)

      Usuń
  4. śniadanie mistrzów, mniamm, ja najczęściej robię sobie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko, faktycznie, Ty pisałaś o Twoich koktajlach... Chyba musze zainwestować w jakiś dobry stojący blender do koktajli :)

      Usuń
  5. mniammm... oj zjadłabym!!! tylko smaka robisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jadłabym :) bardzo apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) To akurat jutro na śniadanie do zrobienia będzie w sam raz ;)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista