Jak szybko przygotować mango lassi?

00:04

Mango lassi to dla mnie przekąska lub deser, która przypomina mi o tym, że nie tak dawno temu byłam na wakacjach, gdzie mango, papaja czy ananas dostanie się niemal wszędzie, a ich smak jest nie do porównania z owocami dostępnymi w Polsce.
Mango patrzyło się na mnie podczas zakupów, a że okazało się, że w sklepie mają bardzo dojrzałe sztuki, to zaopiekowałam się jednym ;)

Mango lassi - przepis poniżej
 
Mango lassi jest gęste, pożywne i do tego możemy je zjeść bez większych wyrzutów sumienia :]]


Mango lassi
Jak przygotować mango lassi?
Ilości wystarczą na 2 porcje (2 średnie szklanki/pucharki lub 1 dużą szklanę) ;)

Potrzebujemy:
- 1 duże i dojrzałe mango (miękkie, które zapada się pod palcem)
- jogurt naturalny
- lody waniliowe
odrobina mleka krowiego lub sojowego
- limonka do ozdoby
Mango lassi
 Przygotowanie:
Mango obieramy ze skórki oraz oddzielamy od pestki. Wkładamy do pojemnika do blenderowania. Dodajemy 2 gałki lodów waniliowych, ok 200 ml jogurtu naturalnego i ewentualnie mleko, jeśli wolimy rzadsze. Blenderujemy. Powinno wyjść gęste, w kolorze kremowo-żółtym. Możemy ozdobić skórką z limonki dla ożywczego zapachu i smaku.
Polecam, jest wyborne.

Mango lassi

Mango lassi

Mango lassi
 

You Might Also Like

10 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista