Testuje lakiery MAC

14:45

Dostałam do przetestowania lakiery MAC, które mają być do kupienia w sklepach od 1 września... :)
Kolory mnie powaliły... Są przepiękne. Wczoraj zrobiłam ombre nails pomarańczowo- grafitowy. Jednak bez bazy i na natłuszczoną płytkę (więcej grzechów nie pamiętam ;) może jeszcze dodam, że ręce i paznokcie miały styczność ze środkami chemicznymi i ok 30 razy miały kąpiel :)), tak, że po pół dnia lakier odstał od paznokci. Dzis próbuje już tylko 1 kolor, który jest prześliczny - jak lakier samochodowy w odcieniu grafitu z lekkim połyskiem. Bomba. Dam znać jak się trzyma. Oczywiście dziś już jest i baza i top na wierzch. Wszystko jest jak być powinno dzisja ;)






Lakiery:
Nightfall (morelkowo-pomarańczowy)
Fiestaware (grafitowy)







Cena: 65 zł /10ml - niemało. Ale jeśli jakość będzie dobra, to warto kupić 1-2 kolorki na tzw. "specjalne okazje" ;)

You Might Also Like

65 komentarze

  1. uwielbiam kosmetyki tej firmy, ale lakierów jeszcze nie miałam.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery będą w kolekcji od września w PL. Nie wiem czy gdzieś już są do kupienia - np w GB, ale wydaje mi się, że to premiera światowa.

      Usuń
  2. Cena niezła;D Kolorki bardzo ciekawie wyglądają w połączeniu ze sobą:) U mnie również nowy post - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten grafitowy jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały efekt!!
    cudownie!!:):*:*
    z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga!!!!:*:*:*:
    ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
    BUZIAKI:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki! :) Ja obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łdny ten pomarańcz, podobny mam, ale chyba delikatnie się różni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolory!
    Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje ślicznie za odwiedziny i tak miłe słowa :) z przyjemnością będę zaglądała tutaj z ciekawości na temat kosmetyków, czasem lepiej zasięgnąć wiedzy zanim się coś kupi :) świetny blog i bardzo ciekawe wpisy! a lakiery są cudowne, również niedawno kupiłam sobie lakier w podobnym odcieniu moreli, jestem ciekawa właśnie czy się długo Twój utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę też wypróbować takie ombre na moich paznokciach, bardzo mi się podoba. Lubię się bawić , paznokciami . bardzo fajnie to wygląda. może gdyby był jaśniejszy kolor . ale i tak spoko ,.

    +dodałam do obserwowanych. podoba mi się twój blog.


    bd wpadać ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your site :)

    Maybe we can follow each other? <3

    http://l0ve-ly.blogspot.de/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wielkie za taki długi komentarz! Wszystkie przychylne słowa pozwalają w rozwoju blogu, bo słowa na zachętę są bardzo ważne, dodałem twój blog do obserwowanych, będę zaglądał, mam nadzieję, że i Ty mnie dodasz do obserwowanych by często zaglądać :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo często nie nakładam bazy i popełniam podobne ' grzechy ';)). Twoje paznokcie wyszły prześlicznie, ja w życiu nie umiałabym takich zrobić, zazdroszcze talentu !

    I bardzo dziękuje za przemiły komentarz! ;*

    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja jestem akurat paznokciowym beztalenciem, łapki mi się trzęsą jak je maluje, ale miło mi, że Ci sie podobają. To nie jest trudne. Gdzieś wcześniej wklejałam tutoriale ombre nails. To proste :)

      Usuń
  13. Super blog :)
    Pozdrawiam i będę wpadać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne są, ale cena też przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paznokcie ! :)
    Super blog ! ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://olkaaaax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie paznokcie, zazdroszczę talentu, ja ledwo maluję prawą ręke, hahah :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie wspaniałe kolory! ten pomarańcz super, zawsze noszę jakies dziwaczne kolory na paznokciach żeby przełamac nudę :)

    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za długi komentarz:) Początki blogowania są strasznie trudne a takie miłe słowa dodają skrzydeł:)
    Zazdroszczę lakierów i talentu do malowania paznokci! Mnie nawet jeden kolor sprawia problemy;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z amiłe słowa. Uwerzcie, że to nie moje zdolności, tylko gąbeczka i 2 kleksy lakieru. Gąbeczka maluje całe paznokcie, a potem po prostu wyciera się patyczkiem do uszu nasączonym zmywaczem lakier, który jest poza paznokciem. To nie moja precyzja, tylko wacik :) Psss, to mój sekret ;)))

      Usuń
  19. a z miłą chęcią zaobserwuję, lubię blogi o kosmetykach , zwłaszcza takie jak Twój - sensowne i treściwe ;)
    ten lakier z MAC jest cudny, zwłaszcza grafitowy *_* po prostu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra paznokietki:) Z doświadczenia wiem że lakier trzyma się dobrze . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. również obserwuje i dziekuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje Ci bardzo za komentarz :* Jest mi bardzo miło :* obserwuje ponieważ twoj blog jest świetny i postaram się wziasc udzial w rozdaniu o którym poinformowałaś mnie w komentarzu :*:* Lakier ma świetny kolor i bardzo ładnie prezentuje sie na Twoich paznokciach ,uwielbiam takie odcienie :) Pozdrawiam cieplutko :*:* i oczywiście zapraszam częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo, myśle, że jak będzie 120 obserwatorów to zrobimy czas start :)) CZekaj cierpliwie :) Uje za komentarz i obserwacje, i zapraszam niedługo do rozdania :))

      Usuń
  23. ciekawa kolorystyka! ;) podoba mi się tutaj.

    również obserwuję o na pewno będę często zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, dziękuję Ci ślicznie za tak miły komentarz, bo generalnie takie nie zdarzają się zbyt często, dlatego tym bardzo dziękuję. :)
    Lakiery z MAC to już wysoka półka. Trzydziestokrotna kąpiel mówi sama za siebie. Moje co najwyżej wytrzymują 5 kąpieli. :D Bardzo podobają mi si te kolorki.

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły i długi komentarz - miłe się zdarzają, długie raz za czas - przede wszystkim od osób, którym chce się poczytać co tam nabazgrałam. :)

      Usuń
    2. hehe, oj, ja to się tak zawsze rozpisuje i rozgaduje :P Mam nadizje, że nie za dużo :P
      Lubie czytać to co ludzie piszą, nie mam w zwyczaju po prostu zapraszać, ludzie piszą tyle ciekawych rzeczy, że mogę się dzieki nim wielu aspektów nauczyć - u Cibeie te spodenki z kolorowymi, pomalowanymi lakierami ćwiekami, to istny majstersztyk, na który bym nie wpadła, a tak - jestem o tą wiedzę mądrzejsza :) Do napisania moja Droga Kasiu :)

      Usuń
  25. świetne kolorki:) ja również obserwuję i zapraszam Cię na moje rozdanie -do zgarnięcia fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne lakiery. :)
    Ładnie tu. Dziękuję za wizytę na moim blogu, zapraszam częściej. Oczywiście dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! genialnie:) zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. thank you so much ! <3
    And of course I will follow you too :)

    I follow you now.
    xoxo

    http://l0ve-ly.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci, że masz taką świetną pracę <3! I, ze za darmo dostajesz nowości kosmetyczne, jej <3 <3 <3!
    Paznokcie świetnie się prezentują w tym zestawieniu kolorów.
    Również dodaje do obserwowanych :)

    U mnie nowy post :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przyjemny aspekt tej pracy, gorszy jest ten, ze pracuje 24h/dobę, bo wychodza c z pracy myśle o tym, co wstawić na portal, testuje, robię zdjęcia i zasypiam myśląc co jeszcze mam zrobić ... Czyli praca całodobowa niemalże, ale bardzo ją lubię... bo nie lubię się nudzić :]

      Usuń
  30. bardzo dziękuję za miły komentarz i również będę obserwować Twojego bloga :)
    nie zawsze mam czas na odpisywanie na komentarze, ale często odwiedzam blogi i czytam.
    jeśli chodzi o lakiery MAC to niestety nie na moją kieszeń ;/// choć wiadome, warto mieć jedną rzecz porządną niż 20 bubli ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolorek lakieru :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne kolory!
    zapraszamy do nas stylishblogstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny kolorek :) a lakierki co pytałaś o nie, to różowy jest firmy KIKO nr 288, a brokatowy paznokieć to zwykły brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne kolory , pasują do siebie

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam lakierów tej firmy, fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  36. Lakiery ok, ale z ceną to chyba przesadzili ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam kilka lakierów tej firmy, są dobre, ale nie za taką cenę :) Zgadzam się z komentarzem powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No rzeczywiście, cena odstrasza...

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista